در این بازدید، جمالی باحضور در مرکز تماس امدادی گروه، ضمن پاسخگویی به تماس مشتریان با تعدادی از آنان به گفت و گو پرداخت و در جریان نحوه ارائه خدمات ناوگان امدادی سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی قرار گرفت.
او با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب امدادی در محل و همچنین توزیع مناسب قطعات یدکی در ایام نوروز، خواستار پاسخ گویی به موقع همراه با برخورد مناسب و مشتری مدارانه از سوی کارکنان ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه سایپا شد.
جمالی همچنین گسترش خدمات به تمامی نقاط و جاده های کشور را ضروری دانست و بر همراهی و پشتیبانی مسافران نوروزی تا پایان طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد.
گفتنی است طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت. ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس 096550 آماده دریافت گزارش های مشتریان و ارائه خدمات امدادی در سراسر کشور است.
انتهای پیام/